Postup při reklamaci

Co musí reklamace obsahovat:

  • Název reklamovaného zboží a podrobný popis závady v případě zaslání na níže uvedenou adresu
  • Kompletní výrobek reklamace
  • Relevantní dokumenty prokazující zakoupení produktu u spol. SC com s.r.o. (např. záruční list nebo daňový doklad).
  • Při zaslání reklamace prosím uvést zpáteční adresu, kam zpětně expedovat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email)

Jak postupovat:

  1. V případě zaslání reklamace na adresu lze zadat reklamaci přes reklamační formulář - patička webu nebo vadu uvést v průvodním dopise, který bude obsahovat viz popis výše
  2. Odeslat reklamované zboží na níže uvedenou adresu nebo podat osobně v kamenné prodejně, kdy bude se zákazníkem sepsána reklamace s veškerými náležitostmi

Doporučujeme zasílat balíkem doporučeně. Potvrzení od kurýrní služby si prosím uschovejte jako doklad, prokazující zaslání zboží k reklamaci. Vhodné je si také zboží pojistit.

Adresa pro zaslání reklamace:

Mabil Mobil s.r.o.

Tovární 589/3

709 00 Ostrava - Mariánské Hory

E-mail: info@sccom.cz

Česká republika