Postup při reklamaci
Úvod / Postup při reklamaci zboží
Co musí reklamace obsahovat:
- Název reklamovaného zboží a podrobný popis závady v případě zaslání na níže uvedenou adresu
- Kompletní výrobek reklamace
- Relevantní dokumenty prokazující zakoupení produktu u naší společnosti (např. záruční list nebo daňový doklad).
- Při zaslání reklamace prosím uvést zpáteční adresu, kam zpětně expedovat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email)
Jak postupovat:
- V případě zaslání reklamace na adresu lze zadat reklamaci přes (REKLAMACE/ODSTUP).PDF - patička webu nebo vadu uvést v průvodním dopise, který bude obsahovat viz popis výše
- Odeslat reklamované zboží na níže uvedenou adresu nebo podat osobně v kamenné prodejně, kdy bude se zákazníkem sepsána reklamace s veškerými náležitostmi
Doporučujeme zasílat balíkem doporučeně. Potvrzení od kurýrní služby si prosím uschovejte jako doklad, prokazující zaslání zboží k reklamaci. Vhodné je si také zboží pojistit.
Adresa pro zaslání reklamace:
MABIL MOBIL s.r.o.
Tovární 589/3
709 00 Ostrava - Mariánské Hory
E-mail: info@sccom.cz